någon social i bergsbyn ikväll ??

Hej alla mina bloggläsare..
Ja ikväll ska jag vara i bergsbyn någon som vill vara med mig så hör av er...

SANNA LUNDMARK OM DU SER DET HÄRA SÅ RING MIG PÅ MOBILDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men idag var jag med wilma vi for till vb idag det var jätte kul......

Vi försökte åka tillsammans i liften det gick jätte bra vi klarade oss inga brytna ben men det var jätte varmt idag :D HAPPY

men det var ganska kul för sen så ringde det på min mobil så svarade jag sen skulle jag lägga på och då slog wilma igen min mobil och då tappade jag den och hoppade av liften och hämtade jag den sen kom några killar i liften och sa bra skratta på och då dog typ jag av skratt det var AS KUL...

Vad har ni gjort idag då kära bloggläsare ?? ;)

Var inte blygga för att kommentera...

Kommentera vad ni tycker jag ska förbättra på bloggen t.e.x blogga mera göra ny header ha fler tävlingar kommentera om vad ni tycker jag ska förbättra...

Men  nu ska jag äta KRAM// erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0