min fot =( =[

Tjena alla..
har jätte ont i min fott nu :(
Stackars mig kommer inte våga ställa mig upp på den... :(
Tycker synd om mig själv nu... Nä skämta ba men min fot gör så ont..

Asså typ alla sover förutom jag och sanna som är sociala med varandra :) ÄLSKAR DEJ SANNA DET GÖR JAG VERKLIGEN DU KAN ALLTID VÄNDA DEJ TILL MIG OM DU BEHÖVER NÅGOT SÅ RING MIG..

SANNA DU ÄR SÅ UNDERBAR SÅ DET ÄR INTE KLOCKT DU ÄR VÄRDENS BÄSTA SKAPELSE DU OCH MAJA FATTAR INTE ATT JAG HAR FÅTT CHANSEN ATT FÅTT ER TVÅ TJEJER JAG ÄR SÅ J*VLA GLAD FÖR DET...

ÄLSKAR ER TJEJER NI KAN ALLTID SNACKA MED MIG OM NI BEHÖVER NÅGOT NI KAN RINGA MIG MITT I NATTEN JAG KAN SNACKA VILKEN TID NI VILL HAR ALLTID TID FÖR ER....

Men nu ska jag fixa min "säng" som jag ska sova i.. (soffa)
KRAM// erika :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0