Hjälp mig med en tävling =]

Hej alla mina bloggläsare igen..
Nu tänker jag ha en tävling men ni bloggläsare får hjälpa mig med vad för sårts tävling..

KOMMENTERA BARA I DET HÄR INLÄGGET VAD DU HAR FÖR IDÉ SÅ FÅR VI SE OM DET BLIR DIN TÄVLING SOM VINNER!!!

Fattar ni ?? det hoppas jag..


Jag kan väl köra en Dagens nu väl det var länge sen..

Dagens outfit: svarta mjukis, svart line och svart kjorta (är inte emo)
Dagens köp: inge tror jag godis kanske
Dagens smink: maskara kanske
Dagens tråkiga: att behöva vänta på att få fara till A-torp
Dagens roliga: fara på grill- fest hos min moster
Dagens mest använda grej: men mobilen så klart

Så där men nu ska jag gå KRAM // erika <3

 

PS kanske blir fler inlägg på bloggen idag kul va ??
kom ihåg kommentera om vilken tävling jag ska ha

 


Kommentarer
Postat av: Sannizen

Jag tycker att du ska ha månaden blogg eller något sonnt :)

2010-04-02 @ 13:59:48
URL: http://sannizensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0