Har snackat med en person....

Tjena alla..

Är på bättre humör nu..

Snackade med världens underbaraste person MR.X I♥Y

Den som skrev den där kommentaren asså vad F*N tror du ??

Är du helt störd ?? Vågar du inte stå för det du säger ??

Men iallafall jag vet vem som skrev den där kommetnaren och jag vet att den personen ligger j*vligt risigt till..
Får se när jag och MR.X ska snacka med henne för serri vem f*n tror du att du är ??

Jag och MR.X är tillsammans nu du får F*N ta och leva med det..



Dina planer för att sabba för oss kommer inte funka..

Jag ÄLSKAR MR.X du och han hade något för jätte länge sen men det är dags och gå vidare..

Det var dit fel alltihop att ni gjorde slut..

Men en sak till.

Jag du och MR.X ska ha ett riält snack snart..

ÄLSKAR DEJ MR.X ska g nu KRAM // erika <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0