GOD MORGON <3<3

                                                  Tjena alla bloggare där uté.
                                                         Är någon vaken ??
                                                             det är jag :D
                                                      ovanligt för att vara jag.
                                                        Jag har jätte tråkigt
                                                 lyssnar på musik på min mobil..
                                           Vad ska ni kära bloggläsare göra idag???
                              jag vet inte vad jag ska göra kanske skulle vara med sanna...
           HAHA kära bloggläsare jag ska berätta en grej som händer mig varje morgon när jag vaknar..
         Det är någon anonym skumis som ringer mig hela tiden har jämt missade samtal av någon anonym skumis.
     HAHA jag är visst popis på min mobil men snälla få den anonyma skumisen att sluta ringa..
  det är faktiskt lite läskigt att ha missade samtal från någon anonym skumis som inte vågar stå för den man är..


                                                          NU ska jag gå KRAM // erika :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0