GE UPP ANONYMA

Tjena alla..
Är någon vaken ??

ja jag sitter här med min cola och dricker lite av det..

Jag kan bara säga att jag är as känd bland anonyma..

I min samtals lista så har jag 33 samtal från anonyma..

HALLÅ serri vad vill ni jag kommer inte svara om ni ringer har ni inte fatta det ??

jag hatar anonyma kommentarer men jag hatar också när folk RINGER som anonym vad är det bra för ??

Det kanske är något jätte viktigt ni vill säga men så fort jag svarar så lägger den på så j*vla fegt nä nu får det vara nog serri om ni ska ringa till mig så ring INTE anonymt jag skiter i att svara då..

Jag ger bara ut en VARNING till alla mina kompisar RING INTE ANONYMT TILL MIG då får ni aldrig tag i mig kan jag lova...

ja vad ska man säga jag borde snart sova men jag vill inte..

Föresten KRYA PÅ DEJ SANNA GUMMAN <3<<33<3


SNOD AV http://sannizensliv.blogg.se

sanna du är världens finaste gumma du och maja ni finns alltid där när jag behöver dej älskar er..

SANNA bli frisk innan måndag snälla gumman <3<3<3

Ska gå nu KRAM// erika :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0