förlåt jag har ba inte orkat!!!! =[

Hej alla mina bloggläsare om jag ens har kvar några....
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Jag har så mycke att berätta här kommer det...

Igår var det första APRIL haha blec ni lurad av någon ?? Det blev iallafall jag :( inte kul :(
men iallafall igår så stälde dennis fram klockan typ 10 min och då kom sara in alltså min lärare och då sa dennis sara kolla klockan den är halv 9 när den igentligen var 08:20 sen så tjalade ida på att dennis hade stält fram klockan och alla blev sura på henne till och med jag..
Sen kl 09:35 gick jag och maja till kyrkan för påskgudstjänst (stavarn)
vi var först dit för igentligen skulle vi gå kl 09:50 men vi gick tidigare för annars skulle arvid kasta vatten ballång på mig eller flera typ men iallfall sen när vi var klara så sprang jag, maja cassandra och irma tillbaka till skolan för gran och arvid skulle kasta snö bollar på oss så vi sprang typ hela vägen och vi var typ först på skolan :) dom han inte kasta på oss det var bra :)

men igår så var jag med jonte och philip på kvällen vi gick runt och sa gladpåsk till några stycken och vi fick ganska mycke godis tycker iallafall jag...
Men vi hade jätte kul..

Vad ska ni göra idag ???
jag vet inte än men kanske ska vara med philip och jonte vi får se...

Föresten jag fyller år snart om 5 DAGAR kvar fyller år den 7:e APRIL en onsdag..

 

men nu ska jag gå KRAM//erika <3 ;)

 


Kommentarer
Postat av: hoho

lägg in mer bilder på dig osv :)

2010-04-02 @ 13:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0