Blir nog hemma idag!! =[

Tjena alla sööta bloggläsare..
Jag ska stanna hemma idag tror jag för jag ska ju till pappa sen..
Får se vad som händer där..
Tror jag och pappa ska äta tacos med hans tjej åsa och hans dotter..
KUL..

vad tycker ni om mina bilder då ?
Ska jag lägga in mer eller ??

VAD tycker ni jag ska göra här på bloggen??
blogga mer om skolan kompisar mer om min fritid ??
säg vad ni tycker jag ska göra...

Kanske borde göra en dagens idag...


Dagens outfit: svarta mjukis byxer svart line vit lång ärmad tröja
Dagens kompis: frida på kvällen
Dagens bästa: fick en tröja av min bror viktor den där vita som jag har på mig nu
Dagens tråkigaste: att få kommentarer av anonyma och missade samtal av anonyma också
Dagens köp: godis kanske
Dagens dråg: sängen datorn och mobilen


hahaha så där ja  nu har man gjort det..

Ja vad ska man skriva mer ??
har typ inge mer att berätta så då ska jag gå KRAM // erika :P ;) :) :love: hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0