BILDER FRÅN SKOLAN AS ROLIG DAG SÄGER JAG BARA!!!

Tjena nu har jag kommit hem...
HÄR KOMMER BILDER... JAG LÅTER BILDERNA TALA...


ANTON och ALBIN K :)


HAHA misstolkning på HÖG nivå :D


Jag och maja på tio rasten vi lyssnade på musik visst är vi sööta..


HAHA maja ida E och annie vad håller ni på med =?


ahahha vems skuggor är det här ??


jag sanna och maja hahaha kolla mitt öga fy....


haha asså vad håller jag på med ?? föresten det är arvid i bakgrunden han ser ut som en tjej hahaha


maja ida E och annie...


hahaha asså lins lusar... haha det är majas fott som sticker upp där bak... ;)


annie och maja skulle FJORTIS POSA... gick det bra tjejer ??


HAHA fegis arvid vågar du inte vissa dej ??? :O


sen slutet en bild på mig.... ;) snyggingen

SORRY MAJA OCH ANNIE kan inte lägga upp FILMEN jag gjorde på er :(

KRAM// erika <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, Ja jaag tyckte att det gick rätt bra att fjårtisposa ;)

2010-04-13 @ 15:17:50
URL: http://placeofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0