BILDER FRÅN IDAG <3<3<3

Tjena alla...
Här kommer bilder från idag grym kul dag..

Förutom att vi tog sprutan idag :(
Hatar spruter


albin är du sur på mig ?? :O


maja blev sur på albin för att han tog majas emo hörn... maja LOVE sitt emo hörn...


hahahah alle är du blyg ?? :(


ahhaha albin du är så sööt ;)


kolla vilka snyggingar som finns på bilden JAG SANNA OCH MAJA <3<3<3<3 älskar er tjejer
PS: tack för att ni kom och tröstade mig idag när jag var ledsen tack så jätte mycke <3


hahaha vet ni vad albin sa när han såg min mobil ??
Vad är det där för något HAHAH as garv


sen våran älskade krobbe som jobbar på fritis hahahah :)


men albin du ska ju inte slå dej själv :(


albin sötis hur kan du vara så söt på bilder ???


ahahah det här är alles rygga kan ni se vad det är i ???


albin gå inte iväg från mig :(


ego bild

kommer mer bilder sen ska dra nu :( KRAM// erika <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Vafan, Radera bilden xD Ser ju lagomt sliten ut :(

2010-04-18 @ 19:19:03
URL: http://placeofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0