AS rädda....

Tjena alla asså jag har verkligen inte orkat blogga någonting..

Jag är så trött på allting det känns bara jobbigt att blogga nu... ;(

Men iallafall var med sanna och maja ikväll vi gick till det dära vita spökhuset...
asså det var as läskigt...

Det gick inte att lägga in bilden på mig och maja när vi står utan för huset och skriker... :(
Men sen när vi skulle ringa en kompis så sjöng någon i bakgrunden asså jag blev typ serri as rädd..
Men sen skulle maja hem för hennes syrra var sjuk ;(
Så då drog jag och sanna vi skulle till jonte och philip men först skulle vi till sanna och hämta en varmare tröja för hon frös men då var vi ute låsta :( men då hittade vi nyckeln och då¨ringde sanna sin mamma som sa att hon skulle vara hemma så då drog jag till jonte och philip och vi gjorde typ ingenting..

Men asså vilka ska på NORRHAMMAR DISOT NÄSTA VECKA ???

Ska typ dit med jonte philip emil abbe k maja och sanna samma gäng igen tror jag det blir hahaha kommer bli nice...
Men ska någon mer dit ??

Men nu ska jag dra ska lyssna på mucik KRAM// erika <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0