är någon vaken ?? =D

Tjena alla...

Är någon vaken ??
det är jag hhihii busiiga jag...

Måste ju gå upp före kl 11 imorgon för kl 11 kommer min mamma och hämtar mig :D HAPPY

Jag måste typ snart ladda min mobil :(
men vi får se det kanske blir i morgon jag laddar den... vem VET ??

Men nu så chattar jag med söööta WILMA <3<3<3 SAKNAR DEJ GUMMAN <3<3

Hoppas jag kan vara med dej snart igen..

Men jag lyssnar oxå på musik nu :D
Har typ serri lyssnat på musik sen kl 9 i morse...

BEROENDE AV MUSIK NU...

jag har som hamnat i någon sårts musik lägge har alltid hörlurarna i öronen men har ute en så jag kan vara lite social med världen...

Men jaa vad ska man skriva om mer ??

Jaa jag ska ju till min mamma imorgon i bure saknar verkligen henne och kanske  min riktiga pappa ska komma dit också :D

Men jag hoppas han verkligen kommer dit...
Ska ju få mer presenter imorgon undra vad jag ska få hoppas jag får pengar för jag har tänkt färga håret..

Vilken färg tycker ni att jag ska färga håret till ?`
Jag har tänkt färga håret BLONDARE men vad tycker ni kära blogg läsare ??

Visst tycker ni att jag har varit duktig idag har ju bloggat as mycke..
Typ på 3 2 dagar har jag bloggat typ mer än 20 inlägg haha ovanligt för att vara jag ;)
 
Sen har min blogg stigit as mycke idag så jag tror jag svimmar...


Nä skämta ba...

Men jag älskar verkligen att blogga när det går så himla bra för mig...
Sen föresten min mobil äger för jag kan ställa in om det inte är några samtal jag inte vill svara på så kan jag instalera så jag inte behöver svara på typ som anonyma nr som ringer mig.. Visst är det bra ??

Jag älskar verkligen min mobil den är så himla grym och snygg..
känner mig som en äkta FJORTIS nu ... :love: it ♥

Nu har jag så tråkigt men ska snart sova vet faktiskt inte varför jag är vaken..
Kan någon komma på en anledning till mig att vara vaken ??

För jag kan inte komma på någon förutom att lyssna på musik haha :D
Asså förut typ hatade jag musik men nu lyssnar jag på det 24/7

men nu ska jag fortsätta lyssna på musik KRAM // erika :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0