ÄLSKAR ATT BLOGGA!!! <3 (L)

Tjena alla sööta bloggare där ute..
Asså gud vad jag älskar att blogga idag har typ gjort 7 inlägg eller något..
Har verkligen blogglust.
jag ligger ju ner bäddad i min säng för jag orkar inte göra något innan pappa kommer och hämtar mig..

Ja vad har ni gjort idag då kära bloggläsare??
jag har som bara leggat i sängen jag har inte orkat stiga upp.. :(

Jaa jag har ju en FRÅGESTUND nu på bloggen och den avslutas den 23 april..

Jaa vad ska man skriva mer ??

Jo jag tänkte ha en liten tävling också på bloggen..

Månadens blogg...

Instruktionerna är lätta..

kommentera bara i vilket inlägg du vill om du vill vara med i tävlingen skriv bara jag är med i tävlingen och gör en länk till din blogg...

 

Sen så utser jag vinnaren den 1 MAJ..

Nu ska jag gå KRAM// erika :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0