35 inlägg till sen har jag gjort 200

Tjena alla bloggläsare där ute..

Om jag gör 35 inlägg till så har jag gjort 200 inlägg..

Vill ni veta när jag skaffade den här bloggen ??
Såklart ni vill veta det...

Den 07 agusti kl 21:11 med linnea  <3<3<3 gulliga linnea som jag var med igår..

Nu har jag så tråkigt asså det finns inge att göra hos mig förutom att städa mitt rum men det orkar jag inte göra..LATA JAG!!!!!

Föresten fick veta att när jag ska till papap så ska frida och åsa komma till oss och äta jätte kul ska det bli..

Ska försöka få pappa att köpa en energy dricka till mig och godis...
BILDER



har någon testat den här ?? är dom goda ??


eller en sån här vill jag ha...


sen så godis


KRAM // erika <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0