200 inlägg

Tjena alla..

Jaa det är blir mitt 200 inlägg här på bloggen..

Jag tänkte passa på att skriva medans jag är sjuk :|

Jaa jag mår illa och har jätte ont i halsen kan nästan inte prata.. :|

Men när jag kommer till skolan så står alla i en glunga runt varandra vi tjejer och pratar närr dennis filip och gran började skjuta fotboll på oss sen träffade en fotboll mig i ögat så då har jag sträck runt ögat :|

Sen när min lärare kommer så säger jag till henne att jag mår illa och måste fara hem men jag skulle vänta lite för att anton skulle redovissa idag och han hade bakat 2 tårtor så då stannade jag kvar tills halv 10 sen för jag hem för jag kunde knappt prata och jag är jätte hängig..

Jag har jätte tråkigt jag vet inte vad jag ska äta idag men vi får se vad jag hittar på för mat..

jaa vad kan jag skriva mer ??

JAG HATAR ATT VARA SJUK!!!!!

Jag tror det blir pizza till lunch ska typ ringa mamma snart är ganska hungrig..

Jaa asså jag har typ inget att skriva mer..
Eller jo

Jag ska ju börja på björk skolan till hösten och på TISDAG sksa vi fara och hälsa på där.. :)
Och då ska vi dra till bodaborg :D as nice..

Har aldrig varit på boda borg :blush:

Men iallafall så får ni ha det så bra nu så ska jag försöka att krya på mig KRAM// erika <3

Kommentarer
Postat av: Sanna<3

Krya på dig Erika gumman, hoppas du blit frisk snart :)kraaam<3<3

2010-04-29 @ 14:35:42
URL: http://sannizensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0