1-1=0

Tjena alla..

HAHAHA min rubrik..

Men det var så här jag skulle måla mina naglar och då målade jag på min arm 1-1=0 vet inte varför jag skrev 1-1=0

Det blev snyggt iallafall..
Jag har så tråkigt nu väntar på att cornelia ska bli klar med sin header så hon kan börja med min men min brorsa kommer ju snart hem.. :(

Han jobbar ju på MAX :D lite rabbat får man kanske :P

Jaa asså jag måste ju hitta kläder som jag kan ha ikväll och resten av helgen för jag tror jag kommer vara hos min pappa hela helgen :(

Jag vill ju vara med kompisarna men så blir det inte :(

men mann kan ju alltid smsa med dom eller chatta med dom :D

Jag är så utråkad men måste snart gå ska se någon film vet inte vilken än...

Sen ska jag ju hitta kläder också för ikväll..

Jaa men hörs när jag kommer till pappa KRAM// erika <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0