YES!!

Men tjobba!!
är det bra jag som är på bra humör?? heheeehhhe
Men nu ska jag berätta om dagen...
Vi började ju som vanligt kl 08:20:( men vi hade nyhetskrysset på morgonen jätte tråkigt men ändå kul för i dag så var vi typ jätte snabba så vi han lite andra fråger okså hihi,,,
men sen så hade vi typ matte i 20 min för vi skulle fara och bada ganska kul men JÄTTE tråkigt att åka buss...
Men när vi skulle gå in till basängen så var typ alla där redan förutom typ två hhaaahaa
6:orna började att simma först 10 längder bröstsim och 2 rygg sen skulle vi livreda varandra och det gick sådär:S
Sen skulle vi hem och vi var jätte nära på att missa bussen hehe.... inte mitt fel...
Och när vi kom tillbaka så skulle vi äta yes mat...
Men på rasten så blev jag jagad av 4 personer jag sprang åt ett håll sen kom dom åt varsitt håll och omringade mig inte kul,, men nu ska jag lyssna på musik så hörs imoegon om jag kommer ihåg att skriva/erikkkaaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0