Veckan!!<3

tjio tjoo
Joooo vad har hänt i veckan...

Måndag: jaa vi började typ 08:20 som vanligt:( vi hade planering på morgon jätte kul jag hittade inte min planeringsboken hehe när vi skulle skriva så försökte jag minas allting i huvudet,, det gick ganska bra faktiskt glömde bara bort några grejer och föresten vi fick vårt nya klassrum också...

Tisdag: enu en tråkig dag i skolan med killarna som är dumma i huvudet inge mer som intresserade tisdan..

Onsdag: enu en tråkig dag i skolan men när jag kom hem och efter midan så skulle sixten min katt ner i toaleten och han hoppar i och blir dingsur hehe stakars sixten..

Torsdag: samma gammla vanliga tråkig dag i skolan förutom att vi såg på tiater den var ganska kul hehe jag trodde jag skulle dö i början av skratt...

FREDAG: äntligen helg typ... men dagen segade sig fram somm vanligt,,,




Så har mín vecka varit det har inte hänt så mycke,, men imrgon ska jag till lövåger eller va det hette,, men det ska bli kul jag fick nys veta att mixi,figaro,rajsa,lord och chalie ska med hheee fulla bilen med hundar..
På söndag har jag ingen anning om vad jag ska göra...



Men nu ska jag lyssna på musik och smsa bay bay/eriiikkaaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0