Igår och idag!!!

hej hej!!'
JOOO igår hade vi typ as kul på kemin hehe...
Vår lärare trodde vi sulle ha uppdrag 4 men vi skulle ha uppdrag 3 så vi hade gått igenom helt fel uppdrag så då vart vi tvugna baka inte kul......
Men sen hade jag gitarr ganska kul och sen skulle jag sjunga med när min gitarr fröken skulle spela piano och det gick as dåligt för alle hampa maja och en till satt ute och lyssnade så när jag kom ut så blev det (pinit)


TORSDAG: började dagen med HK vi skulle göra peparkaksdeg och 7 mins kola vi var bara fyra stycken i våran grupp för en var sjuk så vi fick mer 7 mins kola men det dåliga var att jag började må illa så det var maja och ida som fick all 7 mins kolan,,,,
Och sen på idroten slutet av dagen så körde några barkemo och några körde spökboll och när vi skulle duscha och var klara så då gick vi till killarna och hade kul..............

Men nu ska jag fortsätta och se på tv så bay/erikkaaa<3


PS:lennea bli frisk snälla puzzizar och kramizzar på dej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0