GÄRDSMARK IKVÄLL TYP!!

Hejsvejs alla söööta bloggare där ute!!
Jooo som ni ser på rubriken så står det ju gärdsmark ikväll typ!!
jaaa det är ju så att jag ska dit kanske,,,
och jag och lisa å kanske frida ska vara ute men då måste jag ha med mig ute kläder hihi men den här gången sak jag (''INTE'') krocka i ett träd som jag gjorde föra gången,, hehe
Men det kommer gå bra och jag ska inte fara in med nacken i isen som jag också lycades med smarta jag....
Men nog om kvällen får ju inte av slöja allt...
Jag skulle igentligen ha farit in till stan och köpa ett nytt line som är mitt 4 vita line och så skulle jag typ köpa piss off till min katt sixten,,
Men nu ska jag dra och göra annat så hörs imorgon om jag kommer ihåg att skriva//erikaaa<3<3

SAKNAR ER TJEJER LISA FRIDA<3<3

PS: var på disco igår det var jätte kul och när lisaa och frida skulle fara så blev jag med i tryckartävling och jag och en kille vann som var super sööööt vi vann var sin (dricka) i kiosken men han fick båda för jag skulle hem...
DS:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0