pappa idag(= =)

hejsan jo idag for jag till pappa och i dag skulle vi ha främande hos mamma min moster och morbror och kusinerna skulle komma och lilla freja mitt kusin barn hon är jätte sööööt men jag valde att fara till pappa men jag undrar hur det gick för min katt och freja att vara tillsammans men det får jag väl prata med amma om i morgon.
Jo jag och pappa satt typ i vart sitt rum och sen kom han dit jag var och sa ska vi fara till frida och åsa alltså pappas tjej och hennes dotter för frida fylde år och jag hade en sen julklapp åt henne och hon fick en lampa av mig inte värdens bästa julklapp men den var snygg och hon fick också en matta när jag var där och när frida öppnade presenten så trodde hon att under sidan av mattan var fram sidan så hon ba huuuu sukade men när vi vändre på den så blev hon glad....hehehe
men nu lyssnar jag på musik och kom ihåg FRÅGESTUND snart blir det ingen:(

jag ska gå nu hejdå/erika<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0