orka rubrik!!!:S

hejsan visste inte vad rubriken skullev vara så det blev den rubriken hhehehhe
jo nu lyssnar jag på musik jag älskar musik. musik är typ livet imorgon blir det att duscha fixa håret i en evig het å sen fixa kläderna jag ska ha...
Jag ska ha en svart tröja som har något tryck på sig och till det så ska jag ha rosa tajts och sen ska jag ju sminka mig..
Jag vet inte om jag kommer kunna somna ikväll och jag ska nog ha min katt sixten i natt:(
Hoppas jag kan få han att somna utan att han dödar min hand som ser inte nice ut fult med klös märcken:(
jag vet inte om ni får några bilder idag utan kanske imorgon om jag kan sätta mig vid en dator.....

Okej ni får 5 bilder nu
'


NarutoWallpaperUzumakiNaruto2.jpg Naruto image by sozekai
snygg kille<3


hehe







så där ja nu ska jag gå ses/erika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0