Lilla julafton idag!!!

hejsan idag har det hänt jätte mycke ska berätta lite...

Mamma kom och hämtade mig klockan 09:30 och sen for vi till byske och skulle hämta mina små brorscher...
och sesn for vi till finnträsk där mormors kille bor vi spelade xbox först spelade jag och kim tror jag vi spelade NHL 06 första omgången vann jag med 3-0 och andra matchen så vann jag med 6-0
och sen spelade vi mycke mer spel å sen så kom min syra lena och min bror per kl halv tre tror jag och då satt jag mig med hennes dator och såg TWILIGHT och sen så åt vi julbord och sen så öppnade vi några julklappar jag fick precent kort på gina 400 kr och sen fick jag en TWILIGHT bok bakom kuliserna hete den och två till.....
sen for vi hem typ..

Okej då ni får några bilder



newmoon22magruter:):):):)
vad håller han på med??
det får ni veta om ni har sätt new moon tror jag<3<3



The cast of the movie snygga<3
http://www.mtv.com/content/ontv/vma/2009/photo/flipbook/09-backstage/robert-pattinson-kristen-stewart-taylor-lautner-pg50706.jpg
är det där bella i mitten?????:O

3
båda är så snygga<3<3

snygg bild


jag önskade jag var bella i den stunden<3<3

nu får det räcka hej då/erika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0