HELG JIPPI!!

Hejsan alla söta bloggare där ute!!
Schemat idag.....


Spanska=klotter på armen
Sv=bokfynd
Rast=skärtlapp=blöt=inga teckisar (stavarn)
mate=jobbig
so=gå igenom soläxan=erupasländer och huvudstäder
Lunch=soppa makor=11:10 åt vi sen gick vi in i klass rummet och läste
Rast=skärtlapp=blöt=inga teckisar (stavarn)
Sv=ljus lärare läser
13:40=slutade så jag ebba annie och rebecca han med bussen som gick 13:45 oj glömde dennis eller gjorde jag?hahahaaahhaa


På maten så gjorde jag några a b c d tal sen orkade jag inte mer ...
men nu sitter jag med en 1,5 L flaska coca cola mmmm och godis snart popcorn mmm gott
men nu ska jag se idol ERIK ERIK ERIK TOVE TOVE TOVE gå vidare CALLE åk ut/erikaa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0