orka skriva??

men hallå!!!
Orkar jag skriva idag? Tror det hihi
Jag ska vara med linnea i dag och vi ska typ ta bilder hela dan så det kanske blir 50 bilder får se om jag rymer så mke bilder haha;)
Men vi ska typ också rita hela dan..♥
Men jag tror det blir mäst ute bilder...
Har ni sätt i norran?
Jag är med där hihi men jag vet inte vart i norran..hihi
Jag ska kolla när mamma kommer hem hehe
Men nu lyssnar jag på musik vämntar på linne..
Har någon sovit gott inatt? Det har inte jag;(
Men nu ska man hitta på nånting roa sig lite.. haha
Man får väl se om det går..
Ojjjj var nära på att glöma en grej ska få en ny mobil yesssss..
Det blir en nokia;( Jag vill inte ha en nokia jag vill ha en sony;(
Men det blir nog bra med en nokia.. För på den mobilen jag har nu så kan jag inte ringa eller smsa och det går ju inte för sig...
Men det ska bli kul med in ny mobil..
Ojjjjjj jag som skrev att jag orkade inte skriva och nu har jag skrivit typ jätte mke...haha
Men  nu ska jag roa mej.. / eriiiikkkaaaaa♥ älakar dej linne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0