Stakars smurfan:(<3

´Tjabba alla<3
Lyssnar på musik som vanligt och tar kort på mig..;)<3<3
Älskar mig själv men jag saknar mina kompisar <3 Kom till mig snart<3♥:$
Vad ska ni göra i morgon då?? Jag ska typ ligga på bitchen hela dan med linnea tror jag<3!!
Men jag tror jag ska måla naglarna i morgon börjar få långa naglar måste bara fixa några naglar före....
Igår sovde jag och linnea i tält det var jätte kul vi somnade typ kl 00:30 inte det värsta sent..
Men sen gick jag in typ kl 06:05 nånting sånt skulle på toa och ladda mobilen:( men när jag öppnade dören så råkade jag vecka min pappa det var inte meningen...hihi
sen gick jag tillbaka till tältet och då var jag typ nära på att vecka linnea med hihi men det gjorde jag inte sen somnade jag om som tur var för jag var typ pigg när jag kom tillbaka till tältet:(..
Men sen for ju vi till cupen och som i det andra in lägget jag skrev så sa jag ju att min pappa vann cupen och jag fick vara med på vinnar fotot synd att linnea hade farit då... första martchen blev dett 2-1 till kaif den andra 4-3 till kaif tredje alltså finalen 2-0 min pappa gjorde det sista målet jag är stolt över min pappa älskar dig pappa.......
Undrar när jag ska sova men jag ska ju sova med en hund ikväll... Ta inte hela sängen schakira... / Eriiika<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0