Musik är livet!!

Men hallå!!
Jag lyssnar ju så klart på musik..
Det måste man ju göra på en freda kväll som den hära...
Men nu det viktigast jag har mobil igen jiiiipppiiiiii
Jag tror jag inte skulle kuna leva utan den en dag till..
Men nu har jag mobil♥hihi
Vad har ni gjort idag då?
Jag har varit med min gulliga kompis lina..
Och vad gjorde vi då??
Jooo vi spelade plump och såg på tv vi är ganska tråkiga ibland hihi
men ni får säga till om ni kommer på något förslag vi ska hitta på annars gör vi bara smamma sak hela tiden. moohaaahha
Men senare ikväll ska jag väl äta popcorn sen får vi väl se om det blir någon film har lite ont i huvudet men ganska dumt av mig att sätta mig vid en 37 tum plat tv hihi.
Men imorgon kanske det blir bersan för mig jippi.
Det var evigheter sen okej då det var föra veckan men då var jag ju hos pappa..♥
Men nu ska jag dra mig till hem köp och köpa mig två energi dricker puss / erikkkkkaaaaaaaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0