ingen bild=[

hej!!
Som ni ser så blev det ingen bild på min snygga monster=[
Men vi får väl se senare men nu dricker jag coolaaa...
och lyssnar på musik , musik är mitt liv, om det inte fins musik där jag är så blir jag galen..
Men när jag är i stugan får jag väl inte lyssna på mina låtar men vi har ju så trevligt där så det behövs ingen musik..
men dagen såg ju ut så här..
Vaknade kl 06:00 tror jag för en flugga väckte mig:@ och sen somnade jag om som tur var sen vaknade jag igen och då var kl 08:55 tror jag och då gick jag upp kläde mig i mjukis t-tröja sen byte jag till line och huvtröja..
Sen drog jag och mötte min söööta kompis lina.. sen drog vi hem till mig och var tråkiga ska smsa henne nu och fråga henne vad hon gör men jag tror jag gör det imorgon för klockan är ju mycke men jag ska snart se på film, filmen äger som jag ska se..
Men snart börjar ju skolan dåligt... måste börja åka buss igen som jag inte har gjort på evigheter.
men det ska nog bli bra bara inte en jobbig kille sätter sig brevid mig..
vi får hoppas på det bästa men vad ska man göra??
Han kanske tycker om mig vem vet?? inte jag..
Men hoppas vår lärare är snäll det hära året annars blir jag ju knäpp..
men jag är såå trött  nu så jag ska typ se filmen innan jag somnar, vi får väl se om jag orkar se hela filmen.. / eriiiikkkkaaaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0